GOSH Natural Blush 43 Flower Power

2

Stop waar je mee bezig bent, ik heb groot nieuws. Jullie zijn ondertussen op de hoogte van mijn zoektocht naar de perfecte blush. Nou, ik heb ‘m gevonden! Hij is al voorbij gekomen in mijn Kruidvat shoplog: GOSH Natural Blush in 43 Flower Power.

De blushes van GOSH komen in ronde, matte zwarte, plastic doosjes. De verpakking is heel licht en voelt misschien zelfs een beetje goedkoop aan. Ze kosten €8,79 en voor die prijs mag je toch wel wat meer verwachten qua verpakking. Maar hey, een slechte blush in een prachtige verpakking is ook niks. It’s what’s on the inside that counts! Cheesy.

1

Voor mij is de perfecte blush koel lichtroze, heel natuurlijk, goed gepigmenteerd, niet te poederig, goed in de huid te blenden, en matte. De Natural Blush van GOSH in 43 Flower Power voldoet aan al mijn eisen! Hij is misschien niet héél erg koel, maar zeker niet te warm. Een té koele blush kan ook heel onnatuurlijk ogen, dus deze tint is perfect. Hij is heel goed gepigmenteerd, dus er komt meteen veel kleur van je kwast op je wangen. Bij sommige blushes geeft dit een onnatuurlijk poppenwangen effect, maar bij deze blush is dat niet het geval. Dat komt omdat ‘ie zich heel gemakkelijk laat blenden. Breng je per ongeluk te veel aan, dan is dat dus geen probleem. Maak je kwast schoon, ga er nog een paar keer overheen en hij wordt perfect vervaagd en in de huid geblend. Het resultaat: een gezond, natuurlijk blosje.

6

7

Dat de blush matte is draagt ook bij aan de natuurlijke uitstraling op de huid. Mocht je nou niet van een matte look houden, dan kun je altijd een highlighter aanbrengen over de blush heen! Dat is het fijne aan een matte blush; het zelf kunnen kiezen of je ‘m matte wilt houden of wilt laten glanzen. Een glanzende/glitterende blush kun je niet matte maken.

Ook de houdbaarheid is prima! Hij blijft prima op zijn plek en fixeert meteen mijn foundation, waardoor ook die mooier blijft zitten. Wanneer ik tegen het einde van de dag nog de deur uit ga, werk ik wel alles een keer bij, zoals altijd. Alle make-up slijt (helaas) altijd van je gezicht gedurende de dag en vervaagt doordat je met je handen aan je gezicht zit.

3

Nu maar hopen dat GOSH deze blush in zijn assortiment houdt! Hij is in alle opzichten perfect en hij was na één keer gebruiken al direct mijn favoriete blush. Ik gebruik ‘m nu elke dag.

GOSH Natural Blush in 43 Flower Power en andere kleuren zijn te koop bij Kruidvat voor €8,79.

Houd jij meer van matte of glanzende blush? 

– Karlijn x

3 gedachtes over “GOSH Natural Blush 43 Flower Power

Geef een reactie

