Shoplog| Kruidvat 1+1 gratis

11

Elk jaar komt Kruidvat met de 1+1 gratis actie op alle make-up. Een dag waar ik als beautyliefhebber al heel wat weken naar uitkeek, omdat ik wist dat ‘ie eraan zat te komen. Ja, dat klinkt inderdaad erg lame. Er waren nog wat make-up items die ik graag wilde uitproberen en zo’n 1+1 gratis actie is dan ideaal. Ook fijn om een voorraadje foundation en mascara in te slaan, want die dingen zijn duur! Om de drukte voor te zijn en duwen, trekken en bitchfights bij de schappen te voorkomen, ging ik meteen die vrijdag ochtend naar Kruidvat. Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan verder.

In totaal was ik €22,46 kwijt. Normaal zou ik hier dus €44,92 voor moeten betalen! Mooi meegenomen. Dit zijn de items die ik geshopt heb:

6

Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation in 100 Ivory. €9,99
Mijn go-to foundation. Mijn huid is lastig wat foundation betreft. Je ziet het snel zitten en net zo snel weer verdwijnen. Ik heb tot nu toe geen betere gevonden dan deze.

5

Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof in 010 Translucent. €4,99
Zelfde verhaal als bij de foundation!

2

Catrice Camouflage Cream in 025 Rosy Sand. €2,99
Goed dekkende, romige concealer. Bij puistjes is deze echt je beste vriend.

7

Essence Eyebrow Designer in 05 Soft Blonde. €1,59
Dit is denk ik een miskoop. Ik heb ooit al eens dit wenkbrauw potlood getest, maar dan in een te donkere kleur en die was veel te creamy. Toch wilde ik ‘m voor 80 cent nog wel een kans geven in deze kleur. Ik ben benieuwd.

4

GOSH Natural Blush in 43 Flower Power. €8,79
Een mooi natuurlijke, zachtroze kleur (what else is new?).

8

Essence Studio Nails Nail Preparation Buffer. €1.99
Dit is een gewone- en buffervijl in één. Altijd handig, toch?

3

Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base 010. €3,59
Ik heb altijd de I Love Stage oogschaduw basis van Essence gebruikt, maar die is te oranje voor mij. Deze van Catrice is een stuk lichter, dus ik hoop dat ‘ie verder net zo goed bevalt.

1

Rimmel Lasting Finish Lipstick in 128 Starry-Eyed. €10,99
Donkerrood! De kleur lijkt iets anders op de foto. Ik ben zo trots dat ik deze gekocht heb! Nu moet ik ‘m nog durven dragen… Ik vind donkerrode lipsticks zo mooi staan bij al die meiden! Het kan zo stoer, maar tegelijk ook zo classy en chique staan. Ik draag nooit (heftige) lipsticks, maar begin er nu toch wat mee te spelen. De nude tinten worden toch wat saai. Ik zou ‘m niet dagelijks dragen, maar naar een feestje of een avondje met vriendinnen moet toch wel lukken. Ik voel me ook wel een beetje achterlopen, hoor. Alle beautybloggers/YouTubers zijn gek op lipstick en ik gebruik ze nooit!

Dit is alles wat ik gekocht heb! Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Vorig jaar had ik veel meer, maar ik vind de make-up collecties tegenwoordig wat tegenvallen. Nederland verkoopt toch best een hoop zooi wat make-up betreft! Er zijn zoveel goede (en betaalbare) merken in het buitenland te koop, maar niet in Nederland. Haal bijvoorbeeld eens Sleek of NYX naar Kruidvat! Succes gegarandeerd. Naast dat de collecties tegenvielen, merkte ik ook hoeveel make-up items geopend en gebruikt waren! Als er geen tester van is, gebruik er dan één in plaats van zes! Er waren zes lip liners in de kleur die ik wilde en ze waren alle zes gebruikt! Zonde en asociaal. Ook zag ik een meisje een lipstick tester rechtstreeks aanbrengen op haar lippen. Gebeurd dit nog?! Zó onhygiënisch. Daar zitten 20 verschillende lippen aan! Wat nou als de gene voor jou een koortslip had? Nee, test ‘m maar gewoon op je hand en gok erop dat ‘ie mooi staat.

Hebben jullie flink ingeslagen tijdens de 1+1 gratis actie van Kruidvat?

– Karlijn x

9 gedachtes over “Shoplog| Kruidvat 1+1 gratis

  1. manon pinkster zegt:

    Dat laatste stukje overkomt mij ook zo vaak bij de kruidvat, als het product niet helemaal dicht is geplakt of geseald, vooral bij essence en catrice dus zie je vaak meiden al potjes/lakjes/oogschaduw en alles openmaken en met de vingers erin duwen ofzo, zo jammer! Maar je hebt echt leuke items gekocht! Mooie kleur lipstick ook! Zulle heftige kleuren durf ik ook nog niet te dragen.

    Liked by 1 persoon

    • looksandlifestyles zegt:

      Ja, dat is inderdaad zo jammer! Je weet tegenwoordig gewoon niet meer of de make-up die je koopt nog ‘schoon’ is of niet. Ook vanaf het moment dat iets opengemaakt is, zoals een nagellakje of mascara, gaat meteen de houdbaarheid achteruit. Zo jammer en zonde van het geld.

      Like

  2. Jedidja Sarah zegt:

    Wow! Die lipstick! ♡ Die is erg vrouwelijk en ergens ook een beetje vintage (het doet me aan de jaren 20/30 denken).
    Wat betreft make-up in het buitenland heb je helemaal gelijk! Ik shop mijn make-up alleen nog maar over de grens. Ga anders een keertje mee!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

