Miss Sporty The Miaoww Look Eyeliner

55

In één van mijn eerste artikelen zei ik dat Miss Sporty een make-up merk is wat me totaal niet aanspreekt. Het is goedkoop, maar oogt ook erg goedkoop. Daarnaast vind ik het lijken op kinder make-up. Misschien ideaal voor jonge meiden die net willen beginnen met make-up, maar dan nog zou ik eerder Essence of Catrice aanraden. Toch maakte Vera Camilla me benieuwd naar The Miaoww Look Eyeliner van Miss Sporty, omdat zij er zo enthousiast over was. Ik besloot ‘m een kans te geven en me over mijn vooroordelen heen te zetten.

6

De eyeliner heeft een lange, scherpe vilten stift waarmee je hele precieze lijnen zou moeten kunnen trekken. Ik heb ‘m in 01 black en hij is niet waterproof. Althans, dat staat nergens op de huls vermeld. Hij wordt afgeraden voor contactlens dragers. Geen idee waarom. Misschien gaat dat irriteren? Geldt zoiets voor alle eyeliners?

7

Ik heb ‘m getest en ik ben enthousiast! De punt is dun, scherp en stevig waardoor je inderdaad heel eenvoudig een lijntje rond je ogen kunt trekken. Ook een wing zetten met deze eyeliner gaat erg gemakkelijk en strak! Ja, ik zou deze eyeliner echt aanraden wanneer je moeite hebt met eyeliner aanbrengen of een wing maken. Binnen no-time zit mijn eyeliner op zijn plek. Ik had ‘m het liefst waterproof gezien, zodat ik zeker weet dat ‘ie goed blijft zitten, maar dat is persoonlijk. Het voordeel hieraan is wel dat wanneer je een foutje maakt, je dit makkelijk kunt herstellen met een wattenstaafje. De eyeliner droogt matte op en blijft bij mij, ondanks dat ‘ie niet waterproof is, toch de hele dag prima op zijn plek. Vooral wanneer je er een oogschaduw onder gebruikt. Ook vind ik dat de pen zelf lang meegaat! Vaak drogen eyeliner pennen namelijk erg snel uit. Een tipje is om ‘m altijd met de punt naar beneden te bewaren, zodat de eyeliner goed in de punt kan trekken en minder snel uitdroogt.

2

Een minpuntje vind ik dat ‘ie niet intens zwart is. Ik moet er toch een keer extra overheen om ‘m goed zwart te krijgen. Maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen. Als ik met deze eyeliner een half uur prutsen kan besparen, wil ik best nog een extra laagje aanbrengen.

Ik ben erg te spreken over The Miaoww Look Eyeliner van Miss Sporty! Ik zou ‘m zeker aanraden wanneer je moeite hebt met eyeliner aanbrengen en je op zoek bent naar een goede eyeliner voor een fijne prijs.

Miss Sporty The Miaoww Look Eyeliner is te koop bij Etos voor 3,49.

4

Wat vind jij van Miss Sporty? 

– Karlijn x

12 gedachtes over “Miss Sporty The Miaoww Look Eyeliner

  1. Jennifer T (SeeYaNext) zegt:

    Deze wilde ik al een tijdje uitproberen, alleen elke keer was die niet op voorraad meer. Maar goed vroeger in mijn puber/ tiener jaren gebruikte ik weleens make up van Miss Sporty. Maar nu…? Loop ik gewoon voorbij & koop het eigelijk het merk Miss Sporty niet. Jammer dat het niet intens zwart is en inderdaad onduidelijk of alle eyeliners die niet geschikt zijn voor contactlens dragers.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

