TMI Tag

dfhg

Het leek me leuk om weer eens een tag in te vullen. De TMI tag ging alweer een tijd geleden rond op blogs en Youtube dus ik ben er een beetje laat bij, maar toch wil ik vandaag de 50 ‘too much information’ vragen beantwoorden.

1. What are you wearing?
Nu ik dit typ is het tropisch warm buiten dus ik draag een hotpants en een los shirtje.

2. Ever been in love?
Ja.

3. Ever had a terrible break-up?
Een hele verschrikkelijke break-up heb ik niet gehad, maar break-ups zijn nooit echt leuk, toch?

4. How tall are you?
1.74 m.

5. How much do you weigh?
Way too much information.

6. Any tattoos?
Nee.

7. Any piercings?
Ik heb een navelpiercing en twee gaatjes in elk oor.

8. OTP?
OTP staat voor One True Pairing en daarmee bedoelen ze je favoriete bekende koppel uit een serie of film. Dan ga ik voor Monica en Richard uit Friends. Ik hoop elke keer weer dat ze met hem trouwt in plaats van met Chandler, zucht… Daarnaast vind ik John en Savannah uit Dear John heel lief en romantisch samen.

9. Favorite show?
Friends, Goede Tijden Slechte Tijden en The OC.

10. Favorite bands?
Ik heb niet echt een favoriete band, maar wel favoriete zangeressen en dat zijn o.a. Rihanna en Selena Gomez.

2ef61fd528a668886afaca166cc0eadc

11. Something you miss?
Genoeg.

12. Favorite song?
Op het moment Selena Gomez ft. A$AP Rocky  – Good For You en Fifth Harmony – Sledghammer.

13. How old are you?
Ik ben 22.

14. Zodiac sign?
Mijn sterrenbeeld is Boogschutter.

15. Quality you look for in a partner?
Eerlijk, betrouwbaar en loyaal.

16. Favorite Quote?
Dat zijn er meerdere. Onder andere:
Remind yourself that you don’t have to do what everybody else is doing.
En:
BhgldP3CcAALzat584

17. Favorite actor/actress?
Channing Tatum, Ryan Gosling, Amanda Seyfried.

18. Favorite color?
Roze.

19. Loud music or soft?
Mijn muziek staat altijd veel te hard.

20. Where do you go when you’re sad?
Mijn kamer.

21. How long does it take you to shower?
Tien minuten zonder haren te wassen, te scheren etc. en een half uur als ik alles moet doen. Hallo, benen scheren is een heel karwei!

22. How long does it take you to get ready in the morning?
Ik kan in tien minuten klaar zijn, maar ik kan ook lekker lang de tijd nemen voor mijn make-up en dan doe ik er een half uur over.

23. Ever been in a physical fight?
Ik ben wel eens geslagen tijdens uitgaan.

24. Turn on?
Als mannen dingen onthouden en ernaar vragen. Interesse tonen, dus. Maar ook als ze je ophemelen tegenover hun vrienden en trots zijn dat ze je ‘hebben’. Daarnaast vind ik het sexy als een man knap is, maar bescheiden.

25. Turn off?
Haantjes gedrag, arrogantie, egoïsme. Jongens die knap zijn, dat van zichzelf weten, ermee te koop lopen en er misbruik van maken.

26. The reason I joined Youtube?
Ik heb (nog) geen YouTube kanaal.

27. Fears?
Pijn, familie of vrienden verliezen en de dood.

28. Last thing that made you cry?
Een bruiloft filmpje op YouTube. Happy tears!

29. Last time you said you loved someone?
Een paar dagen geleden.
fc02d593bfd57575cfb157a4ad17c032
30. Meaning behind your YouTube Name?
/

31. Last book you read?
Girl Online van Zoë Sugg. Ik lees nooit, maar dit boek wilde ik graag lezen omdat ik gek ben op Zoë. (Zoella on Youtube)

32. The book you’re currently reading?
Geen.

33. Last show you watched?
Goede Tijden, Slechte Tijden.

34. Last person you talked to?
Mama.

35. The relationship between you and the person you last texted?
Vrienden.

36. Favorite food?
Oosters.

37. Place you want to visit?
Ik wil onder andere graag naar Cannes, Ibiza en Curaçao.

38. Last place you were?
Arnhem.

39. Do you have a crush?
Mijn grootste crush is toch echt Ruben Nicolai en Channing Tatum staat op twee.

4c44ff466dd78c36fa5b972c5d7deea8

40. Last time you kissed someone?
Een paar dagen geleden een vriendin die haar verjaardag vierde.

41. Last time you were insulted?
Een tijdje terug.

42. Favorite flavor of sweet?
Ik vind (bijna) alle snoepjes lekker.

43. What instruments do you play?
Ik heb vroeger wat piano lessen gehad en kan daardoor misschien nog een paar liedjes op de piano spelen, maar daar houdt het op.

44. Favorite piece of jewelery?
Mijn rosé gouden TOV armband.

45. Last sport you played?
Paardrijden.

46. Last song you sang?
Selena Gomez – Good For You.

47. Favorite chat up line?
Ik vind openingszinnen maar stom. Toch moet ik wel lachen om de openingszin die ik ken van mijn broer. Een bierviltje op je voorhoofd plakken, op iemand afstappen en zeggen: ‘Hey, gooide jij die?!’

48. Have you ever used it?
Nee.

49. Last time you hung out with anyone?
Een paar dagen geleden met een vriendin.

50. Who should answer these questions next?
Ik tag TamaraenMarlie, Creabealounge, xGraciously, Soofbeauty, Indian2day en Nicolish om ook de TMI tag in te vullen!

Laat me even weten als jij ook deze tag in gaat vullen! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden.

– Karlijn x

2 gedachtes over “TMI Tag

Geef een reactie

