Spa Secrets Treasures of Morocco Shower Foam

11

Kruidvat heeft sinds kort een nieuwe productlijn geïntroduceerd: Spa Secrets. Deze productenreeks wordt onderverdeeld in drie verschillende geuren: Miracles of Bali, Traditions of Japan en Treasures of Morocco. Iedere geur heeft zo zijn eigen producten. Er is o.a. een shower cream, shower gel, body cream, body scrub en een shower foam verkrijgbaar. De shower foam uit de Morocco lijn sprak mij het meeste aan, dus ik nam ‘m mee!

2459637_orig                    images

Japan

 

Hier zie je alle producten uit de verschillende geurlijnen. Niet elke geur heeft dezelfde producten, wat ik best jammer vind. Ik had namelijk ook graag een body cream in de Morocco lijn gezien. Ik heb alle geuren geroken en mijn voorkeur gaat uit naar Morocco, maar ook de geur van Bali spreekt me aan. Morocco heeft de geur van argan oil en rose en ruikt heerlijk zoet, ontspannend en een tikje kruidig. Het doet mij een beetje denken aan de Droomvlucht of de Fata Morgana uit de Efteling, haha! Dat klinkt waarschijnlijk heel raar als je nog nooit in de Efteling bent geweest. Bali ruikt naar coconut water en frangipani. Frangiwat? Ja, ik had ook geen idee, maar het is een bloem! Ik ben gek op alles wat naar kokos ruikt of smaakt, dus deze lijn bevalt me wel. Japan heeft een unisex geur. Door de bamboo en blue lotus ruikt ‘ie zacht en fris.

3

Ik heb zelf dus de Shower Foam uit de Treasures of Morocco lijn. Het zit in een stevige spuitbus en lijkt op de foams van Rituals. Dit is wat Kruidvat er zelf over zegt:

“Voor een unieke douchesensatie met gel die onmiddellijk verandert in een weelderig schuim gebruik je Spa Secrets Treasures of Morocco Shower Foam. Deze shower foam met arganolie en rose laat je huid heerlijk zacht aanvoelen”

Op de verpakking staat:

“De collectie Treasures of Morocco is geïnspireerd op het hammam-ritueel, waarbij de huid diep wordt gereinigd en wordt verzorgd en geparfumeerd met argan olie en rozenextract.”

4  6

(Ben ik de enige die hier een slak in ziet?)

Met dat parfumeren zit het wel goed. De foam ruikt flink, maar niet op een vervelende manier. Ik ruik het ook na het douchen nog even op mijn huid, totdat ik me insmeer natuurlijk (àltijd doen na het douchen!). In eerste instantie komt er een soort gel uit, wat bij aanraking met de huid direct verandert in heel dun en zacht, wit schuim. Wanneer je gaat wrijven word het schuim dikker. Dat voelt zo heerlijk! Je hebt eigenlijk maar een klein beetje nodig, maar hey, hoe meer schuim hoe beter, toch? Het schuim voelt onwijs zacht aan en is in combinatie met die geur pure verwennerij! Hij reinigt prima en laat mijn huid naderhand niet extra trekkerig aanvoelen.

7

Mocht je nou een erg gevoelige huid hebben, dan zou ik deze toch maar laten staan. SLS staat als tweede ingrediënt op de lijst (zorgt voor het schuimende effect en werkt sterk reinigend maar ook irriterend en uitdrogend) en dat in combinatie met de parfum is misschien niet zo prettig voor de meest gevoelige huidjes. Mocht je geen problemen hebben met deze ingredienten dan is de shower foam uit de Spa Secrets lijn zeker een aanrader! Een prima dupe voor de Rituals foams, maar dan voor de helft van de prijs. Ik ga zeker nog andere producten uit de Spa Secrets lijn aanschaffen en deze shower foam koop ik ook zeker opnieuw als hij op is! Heerlijke producten voor heerlijke prijsjes. Deze liggen namelijk allemaal tussen de €2,99 en de €4,99. Zeker het proberen waard.

Spa Secrets Treasures of Morocco Shower Foam 200 ml. kost  €3,99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Welke producten uit de Spa Secrets lijn wil jij graag uitproberen?

– Karlijn x

3 gedachtes over “Spa Secrets Treasures of Morocco Shower Foam

Geef een reactie

