TAG| My First…

Vandaag vul ik weer eens een tag in! Er gaan verschillende versies van deze tag rond. Sommigen noemen deze tag ‘Firsts’ of ‘My first time’, maar ik maak er ‘My first’ van. Ook verschillen de vragen onderling nogal, dus ik heb zelf maar gewoon wat vragen eruit gepikt! Enjoy!

 1. FIRST kiss?
Mijn eerste kus was met een buurjongetje, toen we een jaar of vier waren. Mijn zus was bevriend met zijn zus en zij duwden ons tegen elkaar aan en zorgden ervoor dat we elkaar een kusje gaven. En bedankt! Ik geloof dat ik een jaar of dertien/veertien was toen ik voor het eerst zoende.
28gVr9O
2. FIRST alcoholic drink?
Smirnoff Ice! Ik vond dat altijd de coolere versie van Breezer. Ik vind het nog steeds erg lekker, trouwens.

3. FIRST job?
Mijn eerste baantje was een krantenwijk samen met een vriendin. Eén dag in de week bezorgde ik folders en één dag in de week moest ik kranten vouwen en bezorgen.

4. FIRST pet?
Onze poes Ranja. Helaas is ze drie (bijna vier) jaar geleden ingeslapen.

5. FIRST celebrity crush?
Ik denk Channing Tatum. Al maakte mijn zus mij al op jonge leeftijd fan van allerlei boybands, dus misschien zat daar wel mijn eerste crush bij?

tumblr_mojx7iJfAh1rzr1hyo1_500
 6. FIRST real boyfriend?
Ik kreeg mijn eerste echte relatie toen ik zestien was en die relatie duurde twee jaar.

7. Who was the FIRST person to text you today?
Dat was mijn beste vriendin Cécile.

8. FIRST sleepover?
Dat was geloof ik bij een vriendinnetje die in de straat achter ons woonde. Ik kreeg heimwee en ging die zelfde nacht weer naar huis.

9. FIRST concert you ever went to?
Ik ben naar Guus Meeuwis geweest, al zie ik dat niet als het eerste échte concert waar ik heen ben geweest. Vorig jaar ging ik met mijn zus naar het concert van de Backstreet Boys. Vier uur van te voren in de rij voor een goed plekje vooraan, hysterische meiden… Een hele beleving, maar erg tof!

970076_643401085697747_1300704103_n
 10. FIRST movie you remember seeing?
De eerste film die ik in de bioscoop heb gezien was Een Luizenleven. Ik ging samen met papa en vond het heel indrukwekkend.

11. FIRST sport you were involved in?
Zwemles, maar dat was natuurlijk niet geheel vrijwillig. Ik heb er zelf voor gekozen om streetdance les te gaan volgen.
IMG_0581
 12. FIRST piercing?
Mijn navelpiercing! Dat is ook de enige piercing die ik heb, want oorbellen zijn geen piercings, toch?

13. Who was your FIRST best friend & do you still talk?
Dat is Cécile. Ik ken haar al vanaf groep twee en ze is sinds dien mijn beste vriendin. We hebben op de basisschool én op de middelbare school elk jaar bij elkaar in de klas gezeten. En ik spreek haar dus nog steeds, aangezien zij ook de eerste was die mij een berichtje stuurde vanochtend.

1480593_10200246466924532_10768287_n
14. FIRST foreign country you’ve gone to?
België.

15. FIRST detention?
Ik moet nog lachen wanneer ik hieraan terug denk. Een vriendin van mij leunde voorover op haar tafel en zat dus niet meer op haar stoel. Een andere vriendin schoof toen stiekem haar stoel weg, waarna ze dus op de grond viel toen ze wilde gaan zitten. We moesten allemaal hard lachen en mochten toen allemaal een gele kaart gaan halen en dus nablijven en strafwerk schrijven.

16. FIRST thing you do when you get home?
Ik doe mijn haren in een staart en trek een joggingsbroek aan. Ik vind het vreselijk om thuis in mijn strakke skinny jeans rond te lopen, nergens voor nodig.

Screen-Shot-2014-01-07-at-1.16.27-PM
Dit waren mijn antwoorden op mijn eigen versie van deze tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wie dat wil mag deze tag natuurlijk overnemen! Tag me dan even in jouw artikel, want ik vind het leuk om ook jouw antwoorden te lezen!

– Karlijn x

3 gedachtes over “TAG| My First…

Geef een reactie

