Favoriete YouTubers

unnamed
Vroeger was YouTube voor mij ‘iets waar je muziek kunt luisteren, ofzo?’ Ik snapte niet waarom mensen zoveel op YouTube zaten. Door beauty filmpjes van bloggers als Mascha en Cynthia heb ik YouTube echt leren kennen. Het is lang niet alleen voor muziek! Wat mensen met tv kijken hebben, heb ik nu met YouTube. Ontspanning en vermaak! Mensen kijken dagelijks TV, ik kijk dagelijks YouTube. Misschien ben ik stiekem zelfs wel een klein beetje verslaafd.

c14538549daf5c69e33b95e539172e3d

Ik ben nu geabonneerd op 45 YouTube kanalen en daar zitten alle beautybloggers die ik volg nog niet eens tussen, aangezien ik die video’s altijd check op hun blog zelf. De video’s verschillen van persoonlijke onderwerpen, tot TAG’s, shoplogs, Q&A’s of vlogs (een dag uit hun leven, op beeld vastgelegd). In dit artikel wil ik mijn favorieten van het moment met jullie delen.

00d976ccf904a6e85deae19b5ba761b4

Zoella (MoreZoella)
Met stipt op nummer één: Zoë Sugg. op Zoella komt elke zondag een beauty- of lifestyle video online en op MoreZoella af en toe een vlog. Zoë is zo’n leuk, vrolijk en spontaan meisje! Met haar 7,7 miljoen volgers ben ik blijkbaar ook niet de enige die zo denkt. Ze is altijd opgewekt in haar video’s en ze maakt me altijd blij. Ik heb haar vlogs al meerdere keren bekeken. Misschien is dat best wel erg, maar ze is gewoon zo leuk. Als ik niks te doen heb is Zoella altijd de oplossing. Maar hey, dat hebben mensen ook met series als Goede Tijden, Slechte tijden, toch?

66aa9d2b9d2b50860770279c0b183ba0

ThatcherJoe (ThatcherJoeVlogs)
Het YouTube kanaal van het broertje van Zoë; Joe Sugg. Het zit blijkbaar in de familie. Joe maakt dan wel geen beauty video’s, maar hij is gewoon heel grappig, leuk en, laten we eerlijk wezen, best aantrekkelijk. Op ThatcherJoe draait het vooral om flauwe humor en op zijn tweede kanaal, ThatcherJoeVlogs, plaatst ook hij regelmatig een vlog.

fe4dc6b39cabeb1838ea225146df3abc

SacconeJolys
Naast Zoella zijn de vlogs van de SacconeJolys mijn favoriete video’s. Dit gezin met man, vrouw, dochter van twee, zoon van (bijna) één en zes Maltezer hondjes, plaatst elke dag om 19:00 uur een nieuwe vlog. Hun twee kinderen zijn de schattigste kindjes die ik ooit heb gezien! Na één keer kijken ben je verkocht. Ze zetten al zo’n vijf jaar lang elke dag een vlog online, dus daar ben je wel even zoet mee, mocht je alles terug willen kijken! Hun verloving, bruiloft, geboorte van de puppy’s en geboorte van hun kinderen staan allemaal op film. Een soort dagelijkse real life soap op YouTube!

623c602af7f2380e11eede0210704363

EveryDayJim (Jim Chapman)
Jim Chapman is de broer van de Pixiwoo zusjes. De Pixiwoo’s zijn misschien wat meer bekend onder de beautybloggers, aangezien zij make-up video’s maken. Via hun kwam ik dan ook uit bij Jim. Een hele aandoenlijke, gezellige en lieve man. EveryDayJim is zijn vlog kanaal. Zijn vlogs vind ik nog leuker dan zijn andere video’s. e10fc61dfc1915efb053458a17cfa468PsychoSoprano
Colleen Ballenger is een Amerikaanse YouTuber, beter bekend als haar alter ego Miranda Sings. Ze maakt grappige random vlogs en video’s, voornamelijk Q&A’s. Ze is verloofd met Joshua (hotness alert!), die ook zijn eigen kanaal heeft; JoshuaDTV. Haar zus, Rachel Ballenger, maakt ook video’s en vlogs. Er komen iedere week dus genoeg leuke video’s van deze familie online.

d9fabe581e24bceafb57b11906ed56c2

Jenna Marbles
Natuurlijk kan Jenna Marbles niet in dit rijtje ontbreken. Zij is met haar 14,8 miljoen volgers een van de populairste YouTubers. Ze maakt video’s met enorm flauwe, soms grove humor en je moet haar eigenlijk gewoon leren accepteren. Als je haar voor het eerst ziet zul je waarschijnlijk denken dat ze prettig gestoord is. Haar vriend Julien Solomita heeft ook een YouTube kanaal met vlogs. Ook erg leuk om te kijken.

4254e3632f012435a40730bbeaa6d282

Shaaanxo
Als laatste mijn favoriete beautyguru Shannon. Haar accent alleen al! Heerlijk om naar te luisteren. Ze maakt de meest mooie looks en heeft een enorme make-up stash, met name lipsticks. Ze geeft handige reviews over veel (nieuwe) make-up items en laat meteen zien hoe ze werken. Sommige beautygurus kunnen nog al eens uit de hoogte doen en arrogant overkomen, zij gelukkig totaal niet!

 Wat zijn jullie favoriete YouTubers?

– Karlijn x

Volg L&L via Bloglovin, Twitter en Instagram!

Geef een reactie

