Mijn make-up wishlist

123213

Ik ben een make-up liefhebber. Ik heb misschien geen enorme make-up stash zoals je ze bij beauty guru’s op Youtube ziet, maar ik droom er wel van. Ik kan genieten van make-up shoplogs, staren naar foto’s van nieuwe collecties en wegzwijmelen bij de meest mooie, luxe (en dus dure) items. Er staan daarom dus een aantal make-up items op mijn wishlist en die wil ik vandaag met jullie delen. Ik ben benieuwd of jullie deze items misschien al in je stash hebben zitten!

Veel make-up merken zijn niet, of moeilijk in Nederland verkrijgbaar. Je kunt ze vaak wel online vinden, maar daar betaal je dan weer veel verzendkosten voor. Plus je kunt ze natuurlijk niet zelf uittesten. Iets wat ik zelf toch erg belangrijk vind om te doen, aangezien ik vrij veeleisend ben qua make-up. Daarnaast vind ik veel producten nu nog gewoon te duur. Vandaar dat ze op mijn wish list staan! Ervan dromen kan geen kwaad, toch?2_zpsba8fbe8e

Viséart Eyeshadow Palette Basic in 01 Matte.
Dit palette is denk ik wel een van de bekenste oogschaduw paletten onder de visagisten. De oogschaduws zijn onwijs gepigmenteerd, helemaal matte en het zijn de perfecte kleuren voor een natuurlijke ooglook. Hij is ook vaak bijna overal uitverkocht. Je kunt ‘m onder andere bestellen bij Boozyshop.nl voor €79,94. Ja, wel erg prijzig inderdaad!

s1578012-main-zoom

Too Faced Chocolate Bar Pallete
Dit palette ziet er niet alleen uit als een chocoladereep, hij ruikt er zelfs naar! En laten we eerlijk wezen, hij ziet er nog heerlijker uit dan een echte reep chocola. Wat een onwijs mooie kleuren heeft dit palette! Hele goede pigmentatie en variërend van matte tot glanzende oogschaduws. Voor dit palette betaal je bij Sephora $49.00.

0607845040378

NARS blush in Seduction
Is het geen plaatje? Een dergelijke kleur heb ik nog niet in mijn collectie, maar vind ik wel erg mooi en bijzonder. De meeste bloggers hebben het over NARS Orgasm en Deep Throat, maar Seduction trekt toch meer mijn aandacht. Voor een blush van NARS betaal je $30.00.

flawlessmatte01-600x600

Makeup Revolution Eyeshadow Palette Flawless Matte
Weer zo’n palette met mooie, matte nude tinten. Je merkt wel van welk soort oogschaduws ik houd! Goed gepigmenteerd en helemaal matte. Dit palette is ook nog eens lekker betaalbaar! Je kunt ‘m bestellen bij Beauty88.nl voor maar €9,99. Dat ga ik binnenkort maar eens doen!

img-thing

Estée Lauder Pure Color Envy in Desirable.
Deze lipstick leerde ik kennen door Cynthia. Ik vind dit echt de perfecte roze nude tint. Een kleur die overal bij past en niet te opvallend is. Ik gebruik niet vaak lipsticks, maar deze zou ik zeker wel dragen! Ik vind donkerrode tinten ook erg mooi, maar dat is toch weer wat te gewaagd voor mij. Daarom is deze kleur perfect! Deze lipstick is te koop bij o.a. Ici Paris XL, voor €28,80.

1

Lorac Unzipped Gold Palette
Lorac heeft veel mooie oogschaduw paletten, waaronder het Unzipped palette. Neutrale rosé goud tinten, erg mooi! Wederom niet in Nederland verkrijgbaar. Online betaal je er zo’n $42.00 voor.

naturally-yours-eyeshadow-palette-l-01 (1)Zoeva Naturally Yours Eyeshadow Palette
Ook zoeva heeft veel mooie make-up items! Voor goede kwasten kun je er ook zeker terecht. Daarnaast is Zoeva goed betaalbaar. Altijd fijn als er een goede zwarte kleur in het palette zit. Zo kun je veel verschillende looks creëren, van een natuurlijke look voor overdag, tot een smokey avondlook. Dit pareltje is gelukkig wel in Nederlandse webshops verkrijgbaar en je betaalt er €16,80 voor.

Natuurlijk staan er nog veel meer producten op mijn wishlist, maar dit is een kleine greep uit de make-up items die ik erg mooi vind. Zo zijn er nog producten van MAC, YSL, Anastasia Beverly Hills, Guerlain etc. die ik ook nog graag aan mijn collectie toevoeg. Ik zie regelmatig foto’s voorbij komen met items waarvan ik denk ‘oh, die wil ik ook nog, en die ook…’ Vooral de oogschaduw paletten die tegenwoordig gemaakt worden zien er zo mooi uit!

Come on, Nederland! Haal eens wat meer merken naar onze drogisterijen!

Welk make-up item staat er bovenaan jouw wish list? 

– Karlijn x

5 gedachtes over “Mijn make-up wishlist

Geef een reactie

