Liebster Award

liebster-award-made-by-ellen
Het doel van de Liebster Award is om nieuwe blogs of blogs die nog niet zoveel volgers hebben aan het licht te brengen. Tamara en Marlie hebben mij genomineerd en ze hebben 10 vragen voor mij bedacht die ik in dit artikel ga beantwoorden. Daarna zal ik zelf 10 nieuwe vragen bedenken en andere bloggers nomineren voor de Liebster Award!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik volgde al jaren heel wat beautyblogs en las alle artikelen met veel plezier. Het werd echt mijn hobby en ik was eigenlijk de enige in mijn omgeving die zo geobsedeerd was door beauty. Ik wilde daarom graag mijn eigen blog beginnen, zodat ik met andere beauty liefhebbers mijn liefde kon delen!

2. Wat was het eerste artikel wat je online zette?
Dat was de ‘Get to know me – tag‘. Ik vond het wel een goed idee om mijn blog te beginnen met een persoonlijk artikel, zodat iedereen wat meer te weten kon komen over de persoon achter deze blog.

3. Wanneer ben je begonnen met je blog?
Zondag 25 januari!

4. Hoe bevalt het bloggen tot nu toe?
Het bevalt me heel goed. Het verbaast me nog steeds hoeveel tijd er in een artikel gaat zitten! Daar sta je niet bij stil wanneer je in vijf minuten een artikel van een ander leest. Maar ik vind het erg leuk om te doen en besteed graag veel aandacht aan de inhoud mijn artikelen.

5. Wat voor artikelen maak je het liefst en waarom?
Ik vind het afwisselen van verschillende artikelen leuk. Een tag invullen vind ik erg leuk om te doen, maar ook ‘I’ve been loving…’, waarin in praat over producten waar ik gek op ben, vind ik heel leuk om te schrijven.

6. Wat onderscheidt jouw blog van alle andere blogs?
Dat vind ik een lastige vraag. Ik weet zelf in ieder geval wat ik soms mis bij andere blogs. Bepaalde informatie die bij een product review niet vermeld staat maar waar ik wel benieuwd naar ben. Daarom let ik er bij mijn artikelen extra op dat alle informatie erin staat.

7. Wat interesseert jou het meest? Beauty, fashion of lifestyle?
Ik vind het leuk om over fashion te lezen bij andere blogs, simpelweg omdat ik daar zelf niet heel erg in thuis ben. Maar beauty- en lifestyle artikelen lees ik ook met veel plezier. Ik vind het vooral leuk om beauty artikelen te lezen over producten waar ik zelf ook over geschreven heb. Verschillende meningen lezen over hetzelfde product.

8. Over wat voor beauty producten schrijf je het liefst op je blog?
Ik schrijf net zo graag over huidverzorging als over make-up!

9. Wat is je favoriete kledingmerk?
Tegenwoordig koop ik de meeste kleding bij H&M. Ik vond de collectie van H&M lange tijd helemaal niks, maar de laatste tijd slaag ik er steeds vaker.

10. Hoe zou jij je blog in het kort omschrijven?
Alles over beauty en lifestyle! Looks and Lifestyles dus!

De blogs die ik nomineer voor de Liebster Award:
Sophie van Soofbeauty
Britt van Mintandgiraffes
Kayleigh van WrittenbyKayleigh

 De 10 vragen voor de genomineerde blogs:
1. Wat was de eerste blog die je begon te volgen?
2. Wat zijn je favoriete blogs op het moment?
3. Wie is je favoriete beauty guru op YouTube?
4. Waarom ben je begonnen met bloggen?
5. Waar schrijf je het liefste over?
6. Wat vind je belangrijk aan een artikel? 

7. Wat is je favoriete make-up product?
8. Wat is je ergste miskoop geweest?
9. Wat is je favoriete, meest gedragen sieraad?
10. Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

– Karlijn x

Geplaatst in: TAG

13 gedachtes over “Liebster Award

  1. Written By Kayleigh zegt:

    Hai Karlijn! Ontzettend leuk, dat ik getagd ben, door jou! Dankjewel! Ik ga ‘m gauw doen 🙂 Alleen heb ik een vraagje voor jou 🙂 . Hoe heb je die pagina’s gemaakt voor Twitter & Instagram? Kun je me daarmee helpen? Ik hoop dat je me er mee wil helpen! Als het te lang is om hier uit te leggen, kun je ook een dm sturen naar @writtenbykayleigh op Instagram! X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

