Producten op mijn wastafel

22
Vandaag laat ik je zien welke producten er op mijn wastafel staan. Ik heb een wastafel in mijn slaapkamer, dus dit is eigenlijk het kleine stukje ‘badkamer’ in mijn eigen kamer. Op mijn plankje en wastafel staan de producten die ik iedere ochtend en/of avond gebruik. Ik ga ze een voor een langs.

3

Op dit plankje staan al mijn reinigingsproducten. Zoals je kunt zien zijn het overwegend Garnier en Olaz producten. ’s Ochtends en ’s avonds je huid reinigen is erg belangrijk. Zowel voor je huid zelf, als voor de make-up die je eventueel erna wilt aanbrengen. Een foundation brengt veel mooier en egaler aan op een goed gereinigde en gehydrateerde huid. Onthoud dat make-up verwijderen en je huid reinigen twee verschillende stappen zijn! Ik heb het al eens vermeld, maar ik blijf het herhalen. Veel mensen denken namelijk dat hun huid goed gereinigd is na het afwassen van foundation, maar dat is niet zo. Ja, je foundation is er af, maar de reiniging is nog niet tot aan de huid zelf gekomen. Dus wil je echt onzuiverheden voorkomen en een goede huid behouden, verwijder dan je make-up met bijvoorbeeld wat Micellair Reinigingswater op een watje en reinig daarna je huid met een reinigingsgel.

1

Als eerste mijn oogmake-up remover. Garnier Oogreinigingslotion voor waterproof make-up. Ik draag altijd waterproof mascara en deze reiniger haalt mijn mascara moeiteloos weg. Prikt niet in mijn ogen en het beetje vettige laagje wat ‘ie achterlaat is makkelijk af te spoelen. Echt een favoriet en ik weet niet eens meer hoeveel flesjes ik hiervan opgemaakt heb!

5

Dan mijn Olaz Essentials verfrissende, reinigende gezichtsgel. Dit is een zachte reinigingsgel die mijn huid mild, maar toch goed reinigt.

4

Garnier Pure Active is een reiniger, scrub en masker in een. Deze is speciaal voor de vette huid met onzuiverheden. Deze reiniger wissel ik af met mijn Olaz gezichtsgel. Het is maar net waar mijn huid om vraagt. Is ‘ie wat vetter, dan gebruik ik Garnier, is mijn huid rustig dan gebruik ik Olaz.

11

Het Micellair Reinigingswater van Garnier. Dit is een hele milde reinger die mijn foundation in no time verwijdert. Hier is laatst nog een artikel over online gekomen, dus als je meer wilt weten over dit product, dan kan je dit hier terug lezen.

9

Dit is sinds kort een favoriet van mij! De Mircodelicery Peel van Philosophy. Hier komt binnenkort nog een heel artikel over, dus ik ga er nu niet te veel op in, maar dit product exfolieert je huid. Het maakt mijn huid ontzettend zacht en glad en mijn make-up zit ook zoveel mooier nadat ik dit product heb gebruikt. Ik ben fan!

7

En dan natuurlijk nog mijn gezichtscrèmes. Olaz Double Action Sensitive day- en night cream en Total Effects 7 In One oogcrème. De dag- en nachtcrème zijn zacht en mild. Niet de meest speciale crème, vrij basic, maar toch prima. De oogcrème gebruik ik sinds kort, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Het is een zachte, hydraterende crème die fijn aanvoelt.

10Je tanden poetsen is natuurlijk ook belangrijk. Ik gebruik sinds kort de Oral-B 3D White Luxe Parelglans. Deze zou mijn tanden witter moeten maken na een aantal keer poetsen. Ik ben ‘m nog aan het testen, in de hoop dat ‘ie wonderen zal verrichten.

6

Zwitsal Crème Zeep. Mijn handzeep, gewoon omdat ik ‘m lekker vind ruiken. Daarna lekker insmeren met Zwitsal Zachte Crème. Zwitsal producten ruiken nou eenmaal heerlijk!

Dit zijn alle producten uit mijn ochtend- en avondroutine. De producten zijn bijna allemaal verkrijgbaar bij de drogist, maar de Microdelivery Peel is verkrijgbaar bij Douglas.

Welk reinigingsproduct gebruik jij standaard elke dag?

-Karlijn x

 

Een gedachte over “Producten op mijn wastafel

Geef een reactie

