What’s in my bag

1111
Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn handtas zit. Wij vrouwen laden onze handtassen vaak vol met allerlei dingen die we uiteindelijk niet eens nodig hebben. Omdat ik nogal snel last van mijn rug krijg wanneer ik iets mee moet dragen, houd ik mijn handtas altijd vrij licht en neem ik alleen mee waarvan ik denk dat ik het echt nodig ga hebben. Benieuwd wat ik standaard bij me heb?

14

Dit is de handtas die ik tegenwoordig het vaakst meeneem. Vrij klein en compact, maar er past precies genoeg in. Dat ‘ie wat kleiner is zorgt er ook voor dat ik er niet allerlei onzinnige dingen in stop, die ik vervolgens onnodig mee moet sjouwen. Deze tas heb ik gekocht bij Xtrastar en ik geloof dat ik er €30,00 voor heb betaald.

1

Als eerste mijn portemonnee. Deze komt toevallig ook van Xtrastar.

9

Zonder oordopjes overleef ik mijn bus- of treinreisjes niet! Ik vind het heerlijk om in de bus of trein te zitten en de hele rit naar muziek te luisteren.

2

Mijn onmisbare Power Bank. Dit is een portable oplader voor je mobiele telefoon. Sinds ik een nieuwe telefoon heb gaat mijn batterij niet meer zo snel leeg, maar mijn oude telefoon moest ik elke dag minstens 2 keer opladen. Dan is een portable oplader wel zo handig.

3

Dit mini parfum verstuivertje heb ik ooit van mijn oma gekregen. Geen idee waar deze vandaan komt. Erg handig voor in je tas en ik kan ‘m zelf vullen met welke geur dan ook. Op het moment zit er La Vie Est Belle van Lancôme in. Een van mijn favoriete geuren.

12

Een tube hand crème en antibacteriële hand gel. Als ik door de stad loop ontsmet ik graag zo nu en dan mijn handen en smeer ik ze even in.

6

Ik vind het niet fijn als mijn haar enorm door de war zit, dus ik borstel graag mijn haren een keer door gedurende de dag. Hier zat ooit nog een spiegeltje aan vast, maar die is afgebroken.

7

Bij gebrek aan het spiegeltje van mijn borstel, een los fel roze spiegeltje van de Hema. Handig om te checken of alles nog netjes op zijn plek zit en om eventueel mijn make-up bij te werken.

5

Altijd handig om lippenbalsem bij te hebben. Even snel smeren als je last hebt van droge lippen. Dit zijn Burt’s Bees Replenishing Lip Balm en The Body Shop Honeymania Lip Balm.

11

Een lipstick van Catrice in de kleur 240 Hey Nude en een lipgloss van Rimmel Apocalips in Phenomenon.

15

Wat losse elastieken, speldjes en een clip.

13

In mijn zijvakje bewaar ik een klein nagelvijltje en een pen. Dit zijn van die dingen waar anderen altijd om vragen. ‘Heb jij een vijl bij?’. Ja! Dat heb ik.

10

Nare luchtjes, dat wil niemand. Mocht het een keer voorkomen dan heb ik altijd een mini deo bij de hand!

8

Ik zorg altijd dat ik paracetamol en Naproxen bij me heb. Ik heb last van migraine en zo’n aanval komt vaak uit het niets opzetten. Dan is het fijn om meteen iets in te kunnen nemen.

4

En tot slot mijn potje Mentos kauwgom, voor een frisse adem.

En dit is wat er in mijn tas zit! Vooral beauty gerelateerde producten. Meestal doe ik ook nog mijn poeder en mijn poederkwast in mijn tas voordat ik de deur uit ga, soms nog een flesje water en natuurlijk ook mijn sleutelbos.

Waar ga jij niet zonder de deur uit en zit altijd in je handtas? 

-karlijn x

3 gedachtes over “What’s in my bag

  1. youniqueblog zegt:

    Wat leuk om te zien wat je allemaal meeneemt! Ik merk dat we heel veel dezelfde dingen meenemen. Vaseline, een borstel en pepermuntjes zijn voor mij ook altijd een must. Parfum neem ik vrijwel nooit mee. Deo weer wel 😉 Wat heb je een mooie tas, trouwens!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

