Everyday make-up producten

9
Vandaag laat ik zien welke make-up producten ik standaard gebruik wanneer ik me opmaak. Blush of oogschaduw wissel ik nog al eens af en ik ga ook lang niet elke dag voor een uitgebreide ooglook, maar de basis van mijn make-up routine is toch al lange tijd hetzelfde. De make-up items zijn al veelvoudig gebruikt en dat zul je dus ook zien aan de foto’s! Benieuwd wat mijn favoriete make-up producten zijn?

10

De Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner. Naast de Etos Refreshing Primer mijn favoriete primer. Zorgt ervoor dat mijn make-up zich egaler aan laat brengen en langer blijft zitten. Gekocht bij het Kruidvat voor €4,99.

1

Mijn favoriete foundation op het moment. Rimmel Stay Matte liquid mousse foundation. Deze foundation heeft een vrij heftige dekking en maakt mijn gezicht goed matte. Gekocht bij het Kruidvat voor €9,99.

5

Mijn foundation poeder ik af met Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof. Een transparante poeder die mijn foundation fixeert. Gekocht bij het Kruidvat voor €4,99.

3

Wie NikkieTutorials kent, kent ook deze bronzer. Of eigenlijk is het een blush. Nyx Powder Blush in Taupe. Een koele bronzer die niet te donker is, dat is een enorme zoektocht. Dankzij Nikkie ben ik deze eens gaan proberen en ze had gelijk, hij is inderdaad perfect om mee te contouren! Gekocht bij Douglas voor €6,99.

6

Blush wissel ik regelmatig af. Het is maar net waar ik die dag zin in heb. Tegenwoordig is Pink Cloud van Natural Collection (naast Rose Gold van Sleek) een favoriet. Dit is een matte, lichtroze kleur. Deze heb ik in Londen gekocht en is voor zover ik weet niet in Nederland verkrijgbaar. Gekocht bij Boots voor £2,00.

7

Mijn wenkbrauwen teken ik bij met het Eyebrow Pencil van Catrice in de kleur 020 Date with Ash’ton. Een koel, lichtbruin wenkbrauwpotlood. Gekocht bij het Kruidvat voor €2,59.

4

Met mijn ogen doe ik elke dag iets anders. De ene keer oogschaduw (meestal gebruik ik hiervoor mijn palette van Make-Up Studio) de andere keer eyeliner, oogpotlood, of gewoon alleen mascara. Op heb moment gebruik ik vaak deze Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner van Rimmel in 001 Black. Het aanbrengen van een gel eyeliner is even wennen, maar het product zelf is erg goed! Gekocht bij het Kruidvat voor €9,90.

2

Dan mijn favoriete mascara. Volume Million Lashes Waterproof van L’Oréal. Eerst krul ik mijn wimpers met mijn wimperkruller, die ik warm maak met de föhn. Hierdoor houden mijn wimpers hun krul veel beter vast. Daarna een laagje mascara. Deze mascara maakt mijn wimpers onwijs lang, goed zwart en vol. Alles wat een goede mascara hoort te doen, naar mijn mening! Gekocht bij Ici Paris voor €17,99.

11

Op mijn lippen draag ik bijna altijd alleen maar lippenbalsem. Dit is Burt’s Bees Replenishing Lipbalm with Pomegranate Oil. Een fijne lippenbalsem die mijn lippen zacht maakt en verzorgt. Gekocht bij het Kruidvat voor €2,99.

8

Dit zijn de kwasten die ik gebruik. De Kabuki Brush van Essence om mijn gezicht mee af te poederen, de nummer 36 van Make-Up Studio voor mijn foundation, een schuin afgesneden blush kwast van Wicoli Cosmetics om mee te contouren en de Real Techniques Blush Brush.

Deze producten vormen de basis van mijn make-up look! Op de mascara na zijn het allemaal producten onder de tien euro. Goede make-up hoeft lang niet altijd heel duur te zijn!

Welke make-up items gebruik jij iedere dag? 

-Karlijn x

 

 

4 gedachtes over “Everyday make-up producten

Geef een reactie

