Get to know me – TAG

Het allereerste artikel op mijn blog! Dat kan maar beter meteen een persoonlijk artikel zijn. Dan weten jullie tenminste wat meer over de persoon achter deze blog! Vandaag dus de ‘Get to know me’ tag.

Geboortejaar: 
In 1992 ben ik geboren.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1.74 meter. Was ik maar 10 centimeter kleiner geweest, dan kon ik tenminste hoge hakken dragen zonder boven iedereen uit te steken…

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Ik draai me nog een keer om, want het is zondag!

4924671108cd8402e19ade21b2478cdc

Waar ben je op dit moment?
Op mijn kamer, achter mijn computer. As usual.

Single/Relatie?
‘Single ladies! Make noise!’ *makes noise*.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Open, spontaan en een beetje te perfectionistisch.

Guy-/Girlcrush:
Channing Tatum, Selena Gomez. Maar ook Ruben Nicolai mag me best een keer bellen. Die woont ook net wat dichterbij dus dat vergroot mijn kansen natuurlijk. 😉

003d7b5f41f2d23c1dba1f3e0b1d4ee2

Wat zou je op dit moment graag willen?
Eten… Ik typ dit om 18:00 uur dus ik heb honger.

Wat is je doel van het leven?
Dingen doen waar ik blij van word. Gelukkig en gezond oud worden, met mensen om me heen die ik liefheb.

Waar ben je bang voor?
Nou, hier komt mijn waslijst: spinnen, insecten, met het vliegtuig gaan, pijn, naalden, naasten verliezen, en dat is vast nog niet alles.

Heb je je rijbewijs?
Ja! En daar ben ik trots op. Ik durfde namelijk geen auto te rijden. Maar die angst is overwonnen.

Nagellak of lipstick?
Nagellak. En dan het liefst gellak. Lipstick draag ik bijna nooit.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Wat mij betreft mogen de herfst en de winter worden afgeschaft. Constant lente en zomer zou ideaal zijn!

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja. Ik ben zo’n meisje dat droomt over het perfecte aanzoek van de perfecte man.

e264a669dda5527acb4f6e8a5d4d608f

Ben je een healthy-freak?
Nee. Integendeel. Ik houd van al het eten wat slecht voor je is. Geef mij maar een hamburger met friet in plaats van zo’n gezonde groente smoothie! Ik vind het knap als mensen zo’n healthy lifestyle hebben, maar ik trek toch liever een zak chips open.

Wat voor kleur haar/lengte heb je?
Ik heb lang blond haar (op het moment met lowlights).

Welk kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Qua kleding staat er niet veel op mijn verlanglijstje. Wel wil ik heel graag een Michael Kors handtas. En qua make-up droom ik toch wel van een uitgebreide MAC stash.

Heb je tattoos/piercings?
Ik heb in beide oren 2 gaatjes en ik heb een navelpiercing.

Draag je een bril?
Nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik heb het liefst gewoon heel veel groente op mijn pizza! Toch een béétje gezond? Hmm…

Wat is je favoriete eten/drinken?
Ik houd heel erg van Aziatische gerechten. Ik eet het liefst bij een wok restaurant. Maar friet gaat er ook altijd wel in!

Wat is je favoriete parfum?
La Vie est Belle van Lancôme, Flowerbomb en BonBon van Viktor & Rolf en Big Pony Pink 2 van Ralph Lauren vind ik allemaal erg lekker! Ik ben echt een parfum freak en ik kan niet maar 1 favoriet kiezen.

87aa63cf34258b023a5cb985784c0d1a

Wat is het laatste wat je kocht?
Nieuwe enkellaarsjes van de Sacha.

Wat deed je vanochtend om 8:00?
Toen sliep ik.

Favoriete ijsje?
Ik eet het liefst softijs.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben geen ochtendmens. Laat mij maar lekker uitslapen. Als ik weet dat ik de volgende ochtend vroeg op moet, slaap ik ook erg slecht.

Wat zijn je plannen voor 2015?
Fit worden. Ik ben van plan te gaan fitnessen zodat ik wat meer conditie heb en wat flexibeler word. Mijn rug en schouders zitten snel vast, dus alleen daarom zou het al goed zijn om te gaan fitnessen.

Met hoeveel kussens slaap je?
Ik slaap met 1 kussen in mijn tweepersoonsbed. Meer heb ik er niet nodig. Ik snap nooit hoe mensen kunnen slapen in een bed vol kussens, knuffels, etc.

Ben je een ochtend- of avond persoon?
Ik ben een avond persoon. Als ik de volgende dag niks te doen heb, lig ik altijd pas erg laat in bed. Meestal gewoon omdat ik de tijd vergeet door alle leuke YouTube video’s die ik kijk. En als ik laat opsta, ben ik ook pas laat moe.

Ben je geordend of rommelig?
Grappige vraag. Als je dit aan mensen in mijn omgeving vraagt zullen ze zeggen dat ik enorm rommelig ben. Maar toch heb ik het liefst altijd alles netjes! De boel netjes houden lukt alleen niet altijd even goed…

Wat wil je op dit moment graag zien?
Zon, zee, strand. Het strand is echt mijn favoriete plek. En dan het liefst het strand in Groede (een klein dorpje in Zeeland).

392757285b14e51be0bc12054e912b07

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?
Huisje, boompje, beestje. Gelukkig zijn in mijn eigen huisje met (hopelijk) een leuke vriend/man. Ik wil ook graag huisdieren dus een kat zal er ook zeker wel rondlopen. Ik woon nu nog bij mijn ouders en ben gewend om huisdieren te hebben. Ik zou zelf ook echt niet zonder kunnen.

Wie mis je op dit moment?
Er zijn er drie waar ik nog regelmatig aan denk en dat zijn eigenlijk alle drie dieren. Is dat raar? Ik vind van niet. Ik ben nou eenmaal gek op dieren. Floortje (hond), Ranja (poes) en Serge (pony). Alle drie zijn ze ingeslapen.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ehm, dat weet ik niet hoor.

Ben je verlegen?
Vroeger heel erg, tegenwoordig niet meer.

Heb je een accent?
Ik kom uit Brabant, dus ik zal vast en zeker een Brabants accent hebben. Al hoor ik dat zelf niet echt.

Heb je zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een zus van 30 jaar en een broer van 28 jaar. Ik ben met mijn 22 jaar dus de jongste thuis.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?
Dat verschilt. Ik heb mijn eigen salon thuis, dus de ene dag ben ik daar aan het werk. De andere dag ga ik de stad in met vriendinnen om te shoppen of een hapje te eten. En soms zit ik gewoon lekker thuis. Series kijken, blogs lezen, YouTube filmpjes kijken…

B7qEkGBCAAAAprR

Zo, dat waren de vragen! Ik ben zelf altijd wel nieuwsgierig naar hoe anderen de TAG’s invullen! Dus hopelijk vonden jullie het ook leuk om te lezen.

Geniet nog even van deze zondag! 

-Karlijn x

2 gedachtes over “Get to know me – TAG

Geef een reactie

